Termeni și condiții vanzare-cumparare la distanta, livrare prin curier.
1.Generalitati
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre vanzator prin intermediul magazinului online www.dispozitive-medicale-certificate.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Pe parcursul citirii acestui document veti intalni urmatorii termeni:
- Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
- Vanzator - INTELLISENSE SRL cu sediul social in Oradea, Jud Bihor, inregistrata la registrul comertului cu numarul J5/972/2016, CUI RO36065671
- Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
- Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
- Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator telefonic.
- Drepturi de proprietate Intelectuala - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
- Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2.Termeni Contractuali
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
- Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
- Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
- Termeni si conditii
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face exclusiv telefonic. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
INAINTE DE A COMANDA VA RUGAM SA RETINETI:
a. Produsele nu sunt expediate catre client doar pentru a fi incercate. In cazul in care, justificat, nu stiti daca produsul este potrivit nevoilor dumneavoastra, acesta se poate incerca la sediul firmei noastre sau cu acceptul nostru il putem trimite prin curier, caz in care cumparatorul isi asuma riscul returului (plata tur-retur transport prin curier agreat, eventuale daune aparute pe timpul transportului).
b. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza si de a anula oricand comenzi de la clienti fara a furniza un motiv. In acest caz, cumparatorul va fi informat telefonic sau pe email si se va returna imediat plata in cazul platii in avans.
c. Comenzi expediate si refuzate la primire.
Comenzile ce au fost expediate si refuzate/neprimite nu se retrimit nici pe comanda curenta nici pe o alta comanda. Ca exceptie, cu acordul nostru, se pot retrimite doar cu plata in avans a produselor si eventualelor pierderi.
d. Programarile in service se fac in ordinea solicitarilor.
d1. Reparatiile in garantie se accepta si sunt obligatorii pentru firma noastra atat timp cat modul de adresare este decent si respectuos.
d2. Reparatiile post garantie nu sunt obligatorii pentru firma noastra. Se pot accepta in limita timpului si a posibilitatilor atat timp cat modul de adresare este decent si respectuos.
Suntem nevoiti sa facem aceste precizari datorita intalnirii unor situatii neplacute.
e. Preturile sunt in RON si sunt fara taxa de transport inclusa, cu livrarea din depozit direct la client.
Pentru livrarea prin curier, la anumite produse, pretul de vanzare este mai mare datorita riscurilor implicate de deteriorare/refuz primire colet fara motiv, etc.
3.Obligatii Vanzator
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Vanzatorul garanteaza ca produsele comercializate pe www.dispozitive-medicale-certificate.ro - Magazin de Dispozitive Medicale pot fi returnate in caz de neconformitate.
4.Dreptul de Proprietate Intelectuala
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
Declaram pe propria raspundere ca intreg continutul de pe site-ul www.dispozitive-medicale-certificate.ro – Magazin de Dispozitive Medicale, foloseste resurse (imagini de produse, specificatii, video, text etc.) cu acceptul sursei (ex.: producator, furnizor etc.). In cazul in care dintr-o eroare sau din greseala am introdus continut care considerati ca incalca in vreun fel legea copyright-ului sau drepturi de autor, va rugam sa ne contactati sau sa ne scrieti la adresa intellisense.srl@gmail.com
5.Politica de confidentialitate
Firma Intellisense srl se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți și să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienții săi, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia. Datele clientilor sunt trasmise firmelor de trasport (curieri autorizati) si/sau firmelor partenere furnizoare ale produselor comandate, in vederea livrarii acestora. Compania va reține datele personale și le va folosi în scopul informării utilizatorilor privind situația contului de pe www.dispozitive-medicale-certificate.ro, privind evoluția și starea comenzilor, precum și în evaluarea produselor și serviciilor oferite. Firma Intellisense srl poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter-ul săptămânal, și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
Firma Intellisense srl nu promovează SPAM-ul. Utilizatorii ce nu mai doresc să primească newsletter-ul se pot dezabona utilizând linkul din footer-ul newsletter-ului www.dispozitive-medicale-certificate.ro primit prin email. Când utilizaţi www.dispozitive-medicale-certificate.ro vom folosi cookie-uri pentru a colecta date cu privire la conținutul coșului dumneavoastră de cumpărături și detalii legate de contul dumneavoastră de utilizator.
6. Termene si Penalitati
Comenzile sunt puse la curier in 1-2 zile de la inregistrarea comenzii. Termenul de livrare variaza in functie de posibilitatile curierului de a livra produsele. In cazul in care produsele nu ajung in 2-4 zile, Cumparatorul este rugat sa contacteze Vanzatorul pentru a verifica statutul livrarii si urgentarea livrarii daca este cazul. Vanzatorul nu este responsabil pentru intarzierile livrarilor datorita curierilor. Cumparatorul este rugat sa informeze vanzatorul daca are un curier preferat, si in limita posibilitatilor, dar fara obligatii, se va livra cu acel curier. Curierii disponibili sunt Fan Curier, GLS, DPD, Delivery Solution, etc
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va amana livrarea comenzii pana ce Cumparatorul va corecta noile date.
7.Facturare si Plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
8.Riscuri si Responsabilitati
a. Livrare
Vanzatorul poate, dar nu este obligat, sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
b. Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
c. Responsabilitatea daunelor:
Tur: Vanzatorul este responsabil pentru eventuale daune aparute pe timpul transportului TUR (vanzator-cumparator) si se obliga sa schimbe sau sa repare produsul fara nicio cheltuiala pentru cumparator.
Retur: Cumparatorul este responsabil pentru eventualele daune aparute pe timpul transportului RETUR (cumparator-vanzator). Recomandam asigurarea produselor la expeditie. Expedierea produselor prin curier, fara asigurare inclusa, nu despagubeste expeditorul/destinatarul.
9.Aceptarea, Returnarea produselor
a.
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.
Retunarea se face DOAR PRIN CURIER la sediul Vanzatorului in localitatea Palota (comuna Santandrei), jud. Bihor. str Campului nr. 19. Nu se primesc produse retur expediate prin Posta Romana.
Potrivit Ordonantei de urgenta nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii – Art. 14 Obligațiile consumatorului în cazul retragerii alin. (1) Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
In conformitate cu articolul 13 (1) din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, profesionistul are obligatia de a rambursa sumele primite drept plata din partea consumatorilor in termen de cel mult 14 zile, fara intarziere nejustificata, de la data la care este informat de catre consumator de decizia de retragere din contract conform art.11. Consumatorul instiinteaza vanzatorul de intentia de a returna produsele achizitionate prin intermediul telefonului 0772281225 sau emailului intellisense.srl@gmail.com , dar nu mai tarziu de 14 zile de la data ridicarii/primirii produselor.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se accepta un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Clientii- persoane fizice pot returna produsele cumparate de pe site-ul nostru in termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, in urmatoarele conditii:
- produsul sa aiba ambalajul, etichetele si acesoriile intacte;
- produsul sa nu prezinte urme de asamblare/dezasamblare;
- etichetele de identificare sa nu fie deteriorate;
- produsul sa nu prezinte semne de utilizare evidente.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client conform art. 7 din OG nr 130/2000. Riscurile privind deteriorarea produselor pe timpul transportului intra in responsabilitatea cumparatorului. Va recomandam sa asigurati produsele la expedierea acestora prin curier.
In cazul in care firma Intellisense srl trimite curierul pt a ridica un colet retur, costul de retur este:
Produse cu greutarea 1-5 kg: intre 25-35 ron.
Produse cu greutarea 5-30 Kg: intre 70-100 ron in functie de greutatea si volumul coletului.
Produse cu greutarea peste 30 Kg: 100-290 ron.
In cazul in care cutia produsului este deteriorata, in general datorita multiplelor manipulari, aceasta trebuie schimbata, cost aproximativ retinut 40-50 ron.
Taxa inspectie colet returnat si reambalat: 200 ron pentru paturi (acestea trebuie montate, verificate si reambalate, timp aprox 2 ore).
După recepționarea produsului returnat, contravaloarea mărfii returnate se va plăti în termen de maxim 14 de zile de la data receptiei daca acesta nu a suferit modificari, mai putin eventualele cheltuieli de retur.
Vanzatorul nu este obligat sa schimbe un produs ce nu este conform sau nu se poate repara, ci este obligat sa restituie plata in termen de 14 de zile. In general, plata se face in 2-3 zile.
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, etc ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului.
Rambursul se face doar prin transfer bancar dupa ce ne este furnizat contul bancar IBAN al cumparatorului la o banca din Romania, numele titularului contului si banca clientului. Nu se fac transferuri la banci din alte tari sau in alte monede.
Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport Tur, eventual Retur.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 a guvernului Romaniei:
- NU se accepta la returnare niciun produs de tip WC-toaleta sau produse de igiena intima.
- NU se accepta la retur niciun produs ce intra in contact cu pielea ( orteze, corsete, ham memorie, genunchiere, cotiere, glezniere).
b. Refuzul primirii produselor comandate si expediate.
In cazul in care cumparatorul refuza primirea coletului expediat prin curier sau alt transportator, acesta va fi obligat sa plateasca taxa de transport tur-retur in contul firmei Intellisense srl in termen de 14 zile. Dupa aceasta perioada vom aplica pentru recuperarea creantei la o firma de avocatura. Valoarea taxei se calculeaza cost tur + cost retur (acelasi ca in comanda). Din respect pentru munca noastra si a curierilor, va rugam sa comandati doar daca aveti nevoie de produs pentru a evita situatii neplacute.
10.Garantii
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului sau nu a fost deteriorat cu obiecte contondente.
Garanția produselor achiziționate de pe www.dispozitive-medicale-certificate.ro este asigurată doar de firma Intellisense srl.
Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: certificatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Trebuie să ne notificați prin email intellisense.srl@gmail.com sau la numarul de telefon 0772 281 225, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.
Dacă produsul achiziționat se dovedeşte a fi defect în perioada garanției și aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să contactaţi echipa noastră de Relații Clienți la 0772 281 225.
Informatii generale: Produsele ce trebuiesc reparate in garantie se trimit ambalate corespunzator, recomandabil in cutia originala, la sediul firmei Intellisense. Atentie! Curierul nu ridica produsele ce nu sunt in cutie. In cazul in care curierul refuza ridicarea produselor pentru ca nu sunt ambalate corespunzator, aceasta situatie nu intra in responsabilitatea firmei noastre. Va recomandam sa nu aruncati cutia produsului ! Firma nu trimite personal la domiciliul clientului pentru reparatii. Reparatiile in garantie se fac exclusiv doar prin aducerea acestora la sediul firmei. Reparatile se fac cu piese originale de la fabrica. Firma Intellisense aduce piese de schimb la comanda din fabrica. Daca fabrica a retras din productie un anumit model, atunci nu mai putem aduce piese si nu mai putem asigura reparatia pentru acel model.
11.Transferul proprietatii
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare.
Informatii generale expeditie produs pentru reparatie: Produsele ce trebuie reparate in garantie se trimit ambalate corespunzator, recomandabil in cutia originala, la sediul firmei Intellisense. Atentie! Curierul nu ridica produsele ce nu sunt in cutie. In cazul in care curierul refuza ridicarea produselor pentru ca nu sunt ambalate corespunzator, aceasta situatie nu intra in responsabilitatea firmei noastre. Va recomandam sa nu aruncati cutia produsului ! Firma nu trimite personal la domiciliul clientului pentru reparatii. Reparatiile in garantie se fac exclusiv doar prin aducerea acestora la sediul firmei.
12.Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
13.Forta Majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
14.Legea aplicabila - Jurisdictia
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
15.Declinarea responsabilitatii
Vanzatorul nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate. Valoarea maxima a obligatiilor vanzatorului fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de vanzator de la respectivul client pentru produsele in cauza. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, vanzatorul isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
16.Alte prevederi
Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
IN CAZUL IN CARE NU SUNT ACCEPTATE ACESTE CONDITII VA RUGAM SA ANULATI COMANDA.
Rezolvarea disputelor online (directiva europeana)
Conform Regulamentului Parlamentului și Consiliului nr. 524/2013, începând cu 15 februarie 2016, profesioniștii care vând produse sau servicii către consumatori prin intermediul unei platforme on-line (siteuri dedicate și/sau comerț prin e-mail) vor trebui să aducă la cunoștința consumatorilor posibilitatea soluționării on-line a disputelor și modalitatea de accesare a platformei europene privind reclamațiile consumatorilor.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO
Ultima actualizare: 07 septembie 2023