Retururi si rambursari Art 9 din Termeni si Conditii
9.Aceptarea, Returnarea produselor
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.
Retunarea se face DOAR PRIN CURIER la sediul Vanzatorului in localitatea Palota, jud. Bihor. str Campului nr. 19.
Nu se primesc produse retur expediate prin Posta Romana.
Potrivit Ordonantei de urgenta nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii – Art. 14 Obligațiile consumatorului în cazul retragerii alin. (1) Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
In conformitate cu articolul 13 (1) din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, profesionistul are obligatia de a rambursa sumele primite drept plata din partea consumatorilor in termen de cel mult 14 zile, fara intarziere nejustificata, de la data la care este informat de catre consumator de decizia de retragere din contract conform art.11. Consumatorul instiinteaza vanzatorul de intentia de a returna produsele achizitionate prin intermediul telefonului 0772281225 sau emailului intellisense.srl@gmail.com , dar nu mai tarziu de 14 zile de la data ridicarii/primirii produselor.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se accepta un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Clientii- persoane fizice pot returna produsele cumparate de pe site-ul nostru in termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, in urmatoarele conditii:
- produsul sa aiba ambalajul, etichetele si acesoriile intacte;
- produsul sa nu prezinte urme de asamblare/dezasamblare;
- etichetele de identificare sa nu fie deteriorate;
- produsul sa nu prezinte semne de utilizare evidente.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client conform art. 7 din OG nr 130/2000. Riscurile privind deteriorarea produselor pe timpul transportului intra in responsabilitatea cumparatorului. Va recomandam sa asigurati produsele la expedierea acestora prin curier.
In cazul in care firma Intellisense srl trimite curierul pt a ridica un colet retur, costul de retur este:
Produse cu greutarea 1-5 kg: intre 25-35 ron.
Produse cu greutarea 5-30 Kg: intre 70-100 ron in functie de greutatea si volumul coletului.
Produse cu greutarea peste 30 Kg: 100-290 ron.
In cazul in care cutia produsului este deteriorata, in general datorita multiplelor manipulari, aceasta trebuie schimbata, cost aproximativ retinut 40-50 ron.
Taxa inspectie colet returnat si reambalat: 200 ron pentru paturi (acestea trebuie montate, verificate si reambalate, timp aprox 2 ore).
După recepționarea produsului returnat, contravaloarea mărfii returnate se va plăti în termen de maxim 14 de zile de la data receptiei daca acesta nu a suferit modificari, mai putin eventualele cheltuieli de retur.
Vanzatorul nu este obligat sa schimbe un produs ce nu este conform sau nu se poate repara, ci este obligat sa restituie plata in termen de 14 de zile. In general, plata se face in 2-3 zile.
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, etc ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului.
Rambursul se face doar prin transfer bancar dupa ce ne este furnizat contul bancar IBAN la o banca din Romania, numele titularului contului si banca clientului. Nu se fac transferuri la banci din alte tari sau in alte monede.
Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport Tur, eventual Retur.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 a guvernului Romaniei:
- NU se accepta la returnare niciun produs de tip WC-toaleta sau produse de igiena intima.
- NU se accepta la retur niciun produs ce intra in contact cu pielea ( orteze, corsete, ham memorie, genunchiere, cotiere, glezniere).
Ultima actualizare: 07 martie 2023